HEMAVAN<3

HEJHEJ=D Nu är jag hemma från fjällen. Det har varit sjukt kul=D=D=D=D Har åkt snowboard i masssssor, I LOVE IT. Även om jag inte vågar hoppa eller så :$ Det har varit lite annorlunda iår jämfört med vanligt, för det första bodde vi i stuga. Jättegosig osv, men jag saknar ändå husbilen(A) Sen har vi inte bara åkt i hemavan utan också i tärna, plus att vi har åkt sittlift osv:):):) Ska visa några bilder, jag orkar inte skriva så mycket. Egentligen tänkte jag försöka skippa datorn ikv för jag måste packa upp och PLUGGA. Ligger efter i pluggandet, har prov imorrn osv menmen.


  SNÖBAD helgalet=D

  
Jawbreakers, haha ja, vi är töntar(A) Men erkänn att jag var kung på att blåsa bubblor(A)?


    

 sittlift ;D

     Sebbe, Fredde och Danne=D

SJUKT NICE HELG<3


Kommentarer
Postat av: josse

roligt att ha dig hemma igen :)

2008-03-16 @ 21:37:58
Postat av: moa-stina

STOLT FOTOGRAf på bilderna med killarna ;) hahah puss bejbi

2008-03-17 @ 23:58:04
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se
Postat av: moa-stina

kärlek till hemavan & dig, (L)pusssss

2008-03-17 @ 23:58:56
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se
Postat av: dannejj

oj oj oj vilka killar :o

2008-03-23 @ 02:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0