mitt minne är på topp(A)

Det blev myskväll med amanda, isa och reb yesterday. Satt på max och chilla i typ ett år sen for vi till amanda osv:)
Idag skulle jag egentligen vara med Malin, men jag hade glömt det:$ Och jag var inte alls klar när hon ringde osv så vi tar det imorrn eller nå. Senare idag ska jag vara med Amanda och typ äta middag där, vi ska laga mat alldeless själva hehe. Sen ska vi typ hitta på nå bus:$ men jag vet inte vad, hur eller när(A)

Idag har jag bråkat med pappa, jobbigggggt. Eller jag skulle typ fara på en ledarkurs idag, fast då hade jag glömt det (ja, jag har dåligt minne) och sen så hade inte han sagt till för han ville inte att han skulle hålla koll på allt jag ska göra osv. Då blev jag typ arg och sen började vi tjafsa om sommarjobb. För han tycker inte att jag engagerar mig tillräckligt. Jag har ju fan lämnat mitt CV över hela stan? Aja. Men när vi åt lunch spelade vi spel och så sa han förlåt så nu är vi poleeeers igen hehe.

Nu ska jag ta och hoppa in the shower. POK (pussochkram hehe)



FÖRÖVRIGT, 4 DAGAR KVAR TILL HEMAVAN!!!!!!!!<3<33<3<3<3<3

På onsdagkväll bär det minsann av, PEPP
image144

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

PEPPA

2008-03-08 @ 14:55:48
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se
Postat av: Moa-Stina

peppa

2008-03-08 @ 14:56:55
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se
Postat av: Moa-Stina

(L)(L)(L)

2008-03-08 @ 14:57:17
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0