Nu är det påsklov=D=D=D=D=D

Imorse när jag vaknade och tog en titt ut genom fönstret kände jag hur humöret blev på topp, solen sken och himmlen var helt blå, men sedan när mamma skrek att det var kallt ute, -12 grader, sjönk humöret snabbt. Åh. Men det har ändå inte var en dålig dag idag inte. Slutade redan halv tolv, hade bara matte och samhälls. Fast jag hade tänkt äta på skolan också, det var ju bannemig pannkaka och sylt. Men nej, jag hade ingen att äta med=( Alla skulle ha spanskalektion, eller så skulle de hem. Så jag fick också pallra mig hem och snart ska jag ta och äta nått.

Vid ett, tvåtiden ska jag till stan och träffa isabelle. Vi ska typ kika runt, lämna hennes CV, eller alltså det personliga brevet :$ som förövrigt är en kopia av min haha inte riktigt men nästan;) Iaf så ska vi lämna det lite överallt och sen ska vi äta på subway. Jag älskar stället, smarriga mackor nanting:-D Sen ska jag sova där, så det blir inge zoo för min del. Vilka ska dit=)? & förövrigt NÅN SOM VILL KÖPA BILJETT TILL ZOO=d? eller det är en biljett från förra zoo, för eftersom pappa jobbade där fick han tydligen en, men de ser exakt likadana ut. Så om ni är sugna får ni säga till, jag behöver inte ha mkt hehe typ en femtiolapp eller så. Tänk så värt ;)

Nu äre påsklov FYFAN vad nice. Jag blir råhappY=D

image172

SWEEET...

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ska inte dit! Too cool for zoo ;) och subway är jättebra men jag saknar ändå McDonald's (jag är nog den enda). hoppas allt är bra med dig! :)

2008-03-20 @ 19:08:30
URL: http://idacnilsson.blogg.se
Postat av: rebecca

finanna då :)

2008-03-24 @ 17:50:05
URL: http://www.rrrebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0