typ morgonpigg ;)

Jag har typ blivit morgonpigg. Jag var det jämt när jag var mindre, då kunde jag inte sova längre än 6-7 på mogonen men nuförtiden brukar jag sova iallafall till 10-11. Ojoj, idag vaknade jag kring kvart över åtta, hade inte ställt väckare eller nå=O Men det är rätt bra att vara morgonpigg, hoppas det håller i sig för då kanske det blir mindre jobbigt att kämpa sig upp på vardagar=)

Jasi, nu tänkte jag kanske ta mig en liten lässtund haha. Toppen.




image218 
Förövrigt saknar jag tiden med er typ mest i hela världen

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

BÄST BÄST BÄST BÄST BÄST var vi tre

2008-03-28 @ 01:01:09
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0