Upp och hoppa ligg inte och dra dig, du och jag måste fånga dagen:)

Gomorron, titta ut och njut av det fina vädret. Jag älskar verkligen bra väder, sol och blå himmel, det känns så sommrigt. Dessvärre vet jag inte om värmen är så sommrig, det är typ -10=S

 Igår kom jag iaf hem från isabelles stuga. Jag har haft en helg av toppenkvalite, toppen väder, toppen stuga och toppen isabelle!!! Vi har hunnit med mkt, mkt skratt och bus vill jag lova:))))  I lördags var vi i Malå och åkte hela dagen, det är så sjukt nice med snowboard. Fast vi virrade bort oss i skogen, två gånger dessutom hehe. På söndag var det lite träningsverk här&där aj. Men det stoppade oss inte från att brottas, tolka på traktordäck, bygga snökoja, sola osssssv. Det var kung. Sen på kvällen bastade vi och badade i snön BRR. Under helgen hann vi också klä ut oss till påskkärringar, ja, vi är töntar 8-) 
Måste förövrigt tacka mamma för det smaskiga påskägget och Gertrud för den SMARRIGA maten. Mums.


                                                                                              
                                                         
                     
            
                        
                                           
                                                      
                                                                  

Det är med dig jag mår som bäst<3

Kommentarer
Postat av: rebecca

ni skulle ju varit i nalovardo ist (A) de är typ 1 timme från malå

2008-03-25 @ 09:50:51
URL: http://www.rrrebecca.blogg.se
Postat av: isabelle

HELT perfekt, du är min bästa vän !!

2008-03-25 @ 10:14:11
URL: http://isaabelleee.blogg.se
Postat av: Moa-Stina

Otroligt fina bilder

2008-03-25 @ 10:16:04
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se
Postat av: Ida

Oj, tack Anna :$:D
Vilka underbara bilder, det ser jättehärligt ut!:)

2008-03-25 @ 14:38:09
URL: http://idacnilsson.blogg.se
Postat av: AIK

Känn mig dissad :(:P fick int va me på ett endaste kort, elr ett, men de korte e ju CP

2008-03-26 @ 14:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0