Banne mig(=

Har ganska nyss kommit hem från skolan! Det där musikprovet som gick ashole, berättade jag om det? Iallafall så kändes det som att det aldrig har gått så dåligt på ett prov förr. Alltså det kändes som IG, no joking. Men så fick vi tillbaka det idag. VG med plus i kanten? Tror ni jag är superhappy eller nått nu. Hihi

Men nu ska jag snart börja bege mig mot kvantum eller så. Ska köpa mat och kanske lite snacks också. Förövrigt har vi typ sovmorgon imorrn! YES. Fast bara till tio, men bättre en inget!

Och justja, isabelle blir blondie igen! Det kommer bli supersnyggt, bara det inte blir oranget men det hoppas jag att det inte blir:) 

  blir till


Kommentarer
Postat av: Isabelle

jag ska ta mitt liv. jag ska aldrig mer visa mig för någon.jag är gråhårig, fyfan har aldrig varit argare!

2008-05-27 @ 19:45:18
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0