Dagens shopping:))

Jag hann träffa Per ett tag idag, innan han beger sig till Sthlm. Jag är kanske liiiiite avis ja, menmen=) For sen på stan med isa, reb och stina. Hittade ganska mycket faktiskt, och jag hade ju just fått studiebidraget, så det var bara att shoppa loss!

Jag var ganska impulsiv haha, det här linnet köpte jag utan att ens testa det=$ Jag hade dock sett det på isabelle, och visst var det fint och sommrigt? Jeansen däremot var inget impulsköp inte ;) Dom har jag spanat in huuuuuur länge som helst, så nu köpte jag dom, känns toppen:))))

image400

Jeans från Cubus 199kr
Linne 99kr


Sedan köpte jag den här, skithärliga, enkla tunikan=) Den är verkligen jätteskön att bara dra på sig, men man kan även ha den med ett skärp i midjan! Verkligen ett kap av mig måste jag säga;)
image401 image402 klicka för att se större

Tröja/tunika från Cubus 149kr



Sedan har jag även köpt en avslutningsklännig=D=D Men jag visar den i inlägget ovanför=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0