mjölk i datorn?

Huhu. Jag spillde nysss mjölk över hela min bärbara dator=(=(=(=( Jag fick typ panik haha, men den verkar ha klarat sig prima. Kanske är den lika tålig som mobilen min, den har då utsatts för det mesta vill jag lova. Inkletad i smör ( det var gosigt ), nerblött av både vatten och fanta, och slängd hit och dit. Ändå mår den prefekt! Det är tur att jag är så försiktig med mina grejer :$

Annars så är det bra med mig, träningen gick väl sådär, hahaha jag har tydligen ig i volley(A) Haha tack älskade ronnie. Du får mig alltid på topp;) Men det var faktiskt kul ändå, var som lite seg kanske men det funkade;D  Sitter och äter en bit kladdkaka som jag bakade tidigare idag. Yummy.



Kladdkaka kommer alltid påminna mig om  

Kommentarer
Postat av: moa-stina

Vi ÄGER på att baka tillsammans :$ eller? ;) puss älsklingsanna

2008-05-05 @ 18:41:09
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0