Happy living

Kom just hem från en kall och rengnig moppefärd från Per. Brrr, men nu är jag hemma och har krupit ner under täcket, skönt:) Ikväll har jag varit med perish och sett klart 27 dresses, hade ju redan sett ungefär halva med isabelle, men jag såg den igen om från början för per hade ju inte sett den(A) Men den var faktiskt riktigt bra=))

Min moster är här och hälsar på!=) Med dina två vovvsingar, Ebba och Wilma. Dom ska vara här typ en vecka så det blir mysigt värrre:) Justja, middagen. Ja iallafall jag träffade Elin, Linnea, Nico, Hanna och Per mitt på torget och vi gick till Lilla Kina och beställde mat som vi tog med och åt i KFUMhuset. Vi skrattade och hade kul, pratade dock inte så mycket om resan och bokade tågbiljett gjorde vi inte heller. Men det skulle Nils tydligen fixa imorrn, toppen=) Jag tror det kommer bli kul i Sthlm, vi blir som ett härligt gäng(=



Hans kom även förbi en snabbis och han sa att jag får följa med till PRAG i sommar. Men vi far redan den 1 augusti och jag kommer hem från Avesta den 29 juli. Två dagar hemma och sedan bär det av igen. Hinner jag det? Allt måste ju tvättas och fixas och alla kompisar som inte följer med på resorna blir supersaknade ju=( För i såfall skulle vi var i Prag i nästan två veckor, två veckor!

Nu ska jag sova tror jag minsann, upp till skolan imorrn och säkert massa läxor som jag glömt göra också TOPPEN:) Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0