Ta mig tillbak till turkeeyyyyyy

Solen lyser utomhus och jag sitter inne och slappar. Kanske borde jag ta och gå ut ett tag:) Hade ju som jag sagt NP idag. Oj så dåligt det gick huhu. Jag kunde inte riktigt tänka klart, skyller på att jag är sjuk ( men egentligen är jag bara dålig i matte ). Eller alltså det gick väl inte sämst, men inget mvg där inte.

Jag har lånat  av Josefin för ett tag sedan. Har dock inte haft tid att se den, men nu har jag gjort det! Den var ju faktiskt jättebra. Hahah jag gillar typ alla filmer;) Till och med den där sära elefantfilmen som jag, isa, reb och stina såg. Haha den som handlade om en knarkande elefant (?) den hette hursomhelst Free Jimmy;)

MIn bärbara dator har blivit jättekonstig är seg och bara konstig. Laggar typ sönder=( HOppas inte det beror på mjölken jag hällde över den? Men nu ska jag nog ta mig i kragen och sitta ute. Det är ju trots allt sol och jag är hemma mitt på dagen:$ Tänkte att jag kunde bjuda på en härlig kamelbild från turkiet också=D

 -06


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag gillar free jimmy, den är ju härlig :D

2008-05-07 @ 13:19:14
URL: http://buymeaticket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0