SHoppingen i umeå=)

Tänkte att jag kunde visa allt jag shoppat också, eller allt och allt men det jag shoppat hursomhelst!




Stor t-shirt med tryck från Wear it 180kr



Vitt och rödrandigt ribbat linne från H&M 79kr



Kort jeanskjol från bikbok 249kr och ett halsband från Gina Tricot



Den här skjortan köpte jag och isabelle tillsammans, från MQ för 400kr, vi betalade alltså 200kr var=)

  

Matchande armband och ring från Ur&Penn

 

Röda örhängen från Glitter



Halsband från Ur&Penn



Blommring från Ur&Penn

Det var alltihop. Blev ganska mycket smycken hehe(A) Och plus att jag köpte den där frågeboken och pruttlera;)

Kommentarer
Postat av: rebecca

snyggt! ;D

haha anna ;] ja har smygkort på dig :}

2008-05-11 @ 16:24:47
URL: http://beckkaa.blogg.se/
Postat av: moa-stina

JÄTTEFINA saker du hade shoppat älskling :) vill också shoppa med dig snart!! saknar dig

2008-05-11 @ 17:48:49
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0