Girlssssss

Idag hade jag min gamla volleytröja på mig ( se förra inlägget ). Var typ sjukt längesen jag hade den och den påminner mig jättemycket om laget. Åh tänk att vi inte får träna och spela tillsammans i höst=(



Tänk er melodin från "Billys paj" eller "YMCA";D

Vers: Cecilia servar jättehårt medan Linnea peppar alltid på och Anna värsta superpassen när Isa slår i marken. Stina hon är alltid på topp medan Viktoria sätter dit alla block och Carro hon försöker på allt,men Camilla gör allting ballt.

Refräng: Vi säger bara de U19 vi säger bara de U19. Vi kämpar oss fram trots sol,regn och damm. Ja vi sliter som tappra lamm. U19 vi säger bara det U19 vi är som bäst när vi vinner som mest,ja vi firar med stor fet fest.

Vers: Dom som lärt oss, det är Pontus och Ronny. Två stycken skäggiga gubbar som kom hit från ingenstans alls. Trots det, kan dom hjälpa med allt och dom bryr sig, i varmt som kallt.Det är därför, vi har skapat denna gemenskap som vi har nu. Nu har vi presenterat vårt lag så välkommen in till våran klubb, skratta, njut och ha kul det har i alla fall vi.

Refräng: Vi säger bara de U19 vi säger bara de U19. Vi kämpar oss fram trots sol,regn och damm. Ja vi sliter som tappra lamm. U19 vi säger bara det U19 vi är som bäst när vi vinner som mest,ja vi firar med stor fet fest.

Kommentarer
Postat av: Lenita

härlig bild :)

2008-05-21 @ 19:16:07
URL: http://lenitajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0