Godmorgon

Jag har egentligen inte tid att skriva för jag ska cykla till skolan idag. Eftersom vi har nån jävla kulturkamp. Hela dagen ska vi cykla omkring och leta statyer osv? Kul. Jag och amanda funderade på att skolka  hela dagen men nu far vi iallafall huhu. Ja, så idag blir det slappish kläder skulle jag tro men sånt gillas osv;)

Igår så blev inget rktigt enligt the plans, orkade inte hitta på nått efter hon sprngit broarna och jag for ju ändå på klättringen:$ Men Per kom hit ett tag, vi bakade kladdkaka och smaskade i oss hehe=D Men shit, nu måste jag far ju.

Sen så pratade jag med stina i telen ett tag, bestämmde ett och annat. Men du hun, jag tänkte på en sak. På lördag, efter klassfesten, kan inte jag sova hos dig?;) hehe elller så kan du sova här om du vill(A)
 
Aja nu blir det skola och kulturkampen ( som förövrigt ska vinnas )

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: moa-stina

BLIR SUPERBRA :) vem ska vi sova hos?

2008-05-21 @ 19:42:10
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0