hejhopp vårmässan

Haha mitt fjärde inlägg nu på typ en timme? Men alltså jag måste ju passa på nu när jag har tid ! Imorse klockan halv nio väcktes jag och isa av min extremt underbara och inte alls högljudda familj......men det var lungt för vi skulle ändå vakna tidigt för att fara på vårmässan hade vi tänkt=) Vi begav oss nångång vid elva mot kombihallen för att checka in vad det fanns för gratisgrejer och för tävlingar ;) Vi tävlade typ på allt som gick och tog godis och smakprov vart vi än kollade. mumsigt hehe. Köpte däremot inget, jag hade tänkt köpa en färsk munk men det glömde jag helt bort;) Vi fick massage, hur härligt som helst fast såklart så kittlades det så jag höll på att sprängas av skratt.


Ibland är du bara för söt lillasyster, och här ser ni även min outfit idag(=
Plus mitt superpigga humör?



Nu ska jag sluta nörda framför datorn och hjälpa mamma att städa. Suck. Sedan, vid femtiden, ska jag träffa klätterkompisar på torget så ska vi gå ut och äta och planera inför Sthlmresan 30maj! JAg längtar råmycket dit, alltså till Sthlm, men det blir nog kul ikväll med:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0