Minnesförlust idag.

Ahhh soft, nya blogg.se;) Har nykommit hem från reb, där jag har sett Rosa the Movie med och :) Jag älskar typ den filmen=] Hursomhelst, har jag tappat minnet och kanske förståndet också? Till att börja med glömde jag helt bort att äta middag, även fast jag inte åt nån lunch. Vid halvåtta-tiden började jag känna kurret i magen och kom på det då! Hjälp. Sedan så sa isabelle till mig att skriva sms till jasmine, tror ni jag hade gjort det när hon frågade en kvart senare, nope. Jag sa även att jag hade skrivit saker som jag inte alls hade gjort, jag undrar hur min hjärna riktigt mår.

Den värsta grejen hände ändå nyss;) Jag tvättade först bort sminket osv, sedan skulle jag borsta tänderna och tror ni inte att jag, drömmer mig bort och inte riktigt tänker på vad jag gör, så jag sätter fullt med sminkrengöring på tandborsten? Jo. Toppen, verkligen--- Tur jag hade en till(A)

Bäst jag går och sover innan nå mer händer. Men jag peppar järnet för imorrn, när jag ska vara barnvakt med världens bästa isabelle åt världens bästa tvillingar, undra hur det kommer sluta;)

PZ

Kommentarer
Postat av: moa-stina

HAHAHAH ;) snyggt byggt, snyggt byggt ;)

2008-05-03 @ 03:33:21
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Lollo

HAHAHA, det låter bra det dära gullet ;)

2008-05-03 @ 10:20:33
Postat av: Anonym

haha,men härligt ;d

2008-05-03 @ 10:41:10
URL: http://beckkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0