Plugg ikväll?

Hola chicas y chicos!=)
Nu har jag navelpercing hehe=] Jag är rätt stolt över mitt plåster på magen osv? Men det får jag ju snart ta bort=D Mamma skulle egentligen följa mig men icket, så jag ringde till stina och hon och lollo följde mig. Gud vad jag blev nervös men det gick som smort faktiskt. Gjorde inte så farligt ont, visst, det kändes ju men inte alls som jag hade tänkt=) Och nu håller jag på att hungra ihjäl typ så nu ska jag käka middag! Får se vad som händer ikväll men det ser ut som jag ska ha mycket trevligt med Mr. H ( historieboken ), jag känner rent peppen.



Jag och amandie pluggar stenhårt, som vanligt;)

SHIT nu bränner jag mackaronerna byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0