Snart beger jag mig till skolan hehe

Upp och hoppa! Skola idag då, har idrott första lektionen, antingen broarna eller fotboll. Fotboll är inte riktigt mitt kall om man säger så, men jag kanske skulle springa broarna med isa och linda ikväll. Och jag vill inte göra det två gånger;) Nu måste jag iallafall skynda mig och göra spanskaläxan....jag lyckas alltid gömma eller jag skita i spanskan men nu ska jag göra den bannemig(A)

Det känns rätt skönt, nu har vi typ ett arbete kvar. Det är allt, sen är det inget mer. Helt sinnessjukt skönt. Fast då ska jag typ börja kämpa och jobba varje dag istället men det är smällar man får ta;)




Vart har ni tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh, härligt värre, haha! We'll keep our fingers crossed för att du hinner, lycka till!

2008-05-20 @ 09:19:45
URL: http://ohyesohyes.blogg.se/
Postat av: moa-stina

miss you

2008-05-20 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0