SOMMAR KOM HIT

Hemma från skolan, och geografiprovet. Men vet ni vad. Det gick helt okej, håller tummarna för mvg nu;) Annars får jag väl försöka nå det betyget på nå annat sätt, eller hur amanda ;)?

Naemen vet ni vad! Helt sinnes sjuk, men det är 11 skoldagar kvar. 11 stycken!!!!!!1 Fattar ni hur lite det är heheh sommarlov snart ju. Fast det måste skynda på att bli varmt nu för min s k o l a v s l u t n i n g s k l ä n n i n g  kommer inte bli varm annars. Har funderat lite och den känns som lite för fin(A) Eller alltså åh. Jag vet som inte hur finklädd man ska vara riktigt. Men ändå hellre för fin en för slapptklädd på en avslutning:) Det blir nog bra.

Jag tänkte jag kunde bjuda på några härliga sommarbilder=)










sexiga byxor osv




Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-05-19 @ 19:45:51
Postat av: moa-stina

HAHah råkade skicka en helt tom kommentar (A) oppss

hahha tänkte skriva: SOMMAR :D:D komhit :]

2008-05-19 @ 19:49:17
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Amanda

MVG skare bli, på ett eller annat sätt... ;)

2008-05-19 @ 22:15:24
Postat av: Amanda

MVG skare bli på ett eller annat sätt... ;)

2008-05-19 @ 22:18:52
Postat av: Carrojonsson

Vi måste hitta på något på sommarlovet!=)

2008-05-20 @ 16:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0