Sommaren kanske är på väg ändå=)?

Hej gott folk;) Det är fint väder! Sommar och sol! Lite kalla vindar osv men sommarkänslan börjar ändå sprida sig enda ut i tåspetsarna. Jag cyklade ju som sagt till skolan. Och hela skoldagen har jag cyklat runt också för att intervjuva, svara på kluriga frågor och hitta skyltar. Var happy idag så det gick ganska bra även fast det inte var så kul;) Våran grupp kom näst sist huhu, men lika glad för det är jag ( men gladast är nog räven;) )

Sedan när jag cyklade hem funderade jag på en sak. Alltså det är ju massa folk som har STORA sophögar ute vid soptunnorna nu. Med "vårstädnings-skräp". Och det jag tänkte på var om man får gå och ta grejer där HAHA. För jag såg faktiskt en skitsnygg  t a n t c y k e l  
i en såndär hög! Den såg hel ut iallafall och annars kanske pappa skulle kunna fixa den;) Haha jag funderar typ seriöst på att gå och ta den, om den ändå ska kastas så. Fast jag tror inte jag vågar, men jag kanske kan gå och fråga dom som äger den där cyklen;) Tror ni att ni skulle våga?


Fast jag gillar min räsercykel med.


Kommentarer
Postat av: Amäändie

åh hmm vår sång är dum men de gör ingenting, vad gör de om 100 år när allting kommer kring!



Hihi oooops :]



BTW, förbjudet å ta saker från nåns sopor, men fråga dom som bor där! :D

2008-05-21 @ 17:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0