sommartecken kanske=D?

Vilken lugn och faktiskt sjukt nice dag det har blivit idag. Har umgåtts med familjen, bakat kladdig kladdkaka, stuttsat lite på stuttsmattan osv. Faktiskt inte helt fel=] Vädret kunde dock inte bestämma sig hur det skulle vara idag, först var det soligt, sen molnigt, sen började det åska och sedan ösregn? Menmen, jag har inte varit ute så mycket idag, gick en liten promenix bara för att få lite luft, och då var det bara mulet, så mig gör det inte så mycket. Men erkänn allihopa, att åska måste vara ett tecken på sommar? Det åskar ju aldrig på vintern. Jag tycker att åska är lite hemskt ibland, men det är som ändå mysigt(A) och regn gillas, när man är inomhus. Och sol, det vet ni nog redan att jag älskar!




 blunda för isen........:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0