Umeåååååå

Hejhej och godmorron!
Steg upp redan halv sex imorse och jag la mig där vi tolv. Fast jag är faktiskt rätt pigg och glá, kexchoklad=D Sitter och väntar på att isabelle ska komma snart, sen beger vi oss som sagt till umeå=)



Igår var jag, per, isabelle och sanna och bowlade! Det var jätteroligt......fast jag kom sist. Var inte ens nära att komma trea. Alla dom tre var typ elit och jag. Jag fick inte ens en enda strike, mendans dom fick typ 5 var;)? Hursomhelst, inga sura miner här inte och nu kommer isabelle så nu ska jag kila. Hade bra idag!

 cutie


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

härligt :)

2008-05-10 @ 18:45:01
URL: http://performance.blogg.se/
Postat av: Per

Världens skönaste bild haha=)

Var med mig ikvälllll

2008-05-11 @ 11:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0