varning för inlinesåkare;)

ÅH sol till tusen idag. Före lunch satt jag, TP och amanda ute och pressade och efter lunch, då vi hade hål satt vi ute i en och en halv timme! Tro det eller ej, men nu när jag tvättade bort sminket osv såg jag att jag har fått  f ä r g !  Banne mig. Inte skryt-mycket men lite åtminstone. Borde dock sola mycket mer, hela tiden typ, så jag får en snygg bränna till skolavslutningen. Kommer aldrig hända menmen;)

Sedan på gympan så åkte vi inlines hehe. Vi tog oss en liten sväng och sedan satt vi och solade i gräset haha. Jag älskar verkligen när solen tittar fram!

  

Alltså jag brukar typ max åka inlines en gång per sommar. Men ojoj. Nu är jag redan uppe i två gånger och fler kommer det typ bli för det är rätt kul måste jag erkänna. Man känner sig verkligen löjlig när man rullar, eller ja vinglar, fram. Men samtidigt är det som skönt haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild

2008-05-23 @ 17:19:46
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: amandag

Vi är som småsöta osv... ;)

2008-05-23 @ 17:24:05
Postat av: Therese

haha riktiga snyggingar ;)

jag är alldeles RÖD i ansiktet, skulle inte ha varit ute så länge (A)

2008-05-23 @ 18:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0