valborgs(=

 Har just kommit hem från rönnbäcken, nu har jag fått jobb där=D Jag ska börja jobb 24-25 maj redan, ska stå i kiosken och såsmåningom kanske servera. Jag tror det kommer bli toppen minsann:)

Igår var jag med favoritjejerna, vi åt jättesmarrig middag till att börja med. Vi grillade fläskfilé, stinas pappa hade värsta grillkursen med oss haha, och till åt vi kroketter, sallad ochh en god sås. Det smakar alltid bättre än bäst när man har lagat maten själv, så är det bara(A) Efter maten begav vi oss till landskrykan för att titta på majbrasa, där var det verkligen smockat med folk. Men vi stannade där rätt länge och då blev det mindre och mindre folk, per kom också dit och anna och hennes kompisar=) Vi gjorde uppp en egen brasa och satt och myste:) Sen for vi ett tag till stina och sen for jag hem till per osv:) Faktiskt helnice kväll. Frös dock otroligt mycket vill jag lova.

image385

  favoriterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0