Vilken natt------

Vilken jävla natt säger jag bara. Jag har typ inte sovit en blund, eller jo nu på morgonen. Jag har iallafall haft, vad heter det, f e b e r   y r a ? Jag har drömt om allt mellan himmel och jord och jag har både svettats och fryst. Jättekonstig, jag hade gåshud men samtigt var ju hur varm som helst? Huhu.





Aja jag är hemma idag, ska snart lägga mig och se film och kanske ska jag äta nånting också:))) Har inte ens pallrat mig upp ur sägen än, och om inte mitt huvud skulle dunka så hårt ,min hals gör så ont och min näsa vara så tät skulle jag trivas hur bra som helst! Men nu vill jag typ bara försvinna, och imorgon är det NP i matte. Hade bra friska och sjuka, glada och ledsna, trötta och pigga, för nu ska jag kila från datorn(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0