Yesternight hehe

Många inlägg på en gång minsann! Iallafall tänkte jag berätta vad jag hade för mig igårkväll. JO då åkte jag inlines hehe, till bergsbyn! Jag och isabelle knäppte igen inlines, övade lite på att bromsa och sedan drog vi iväg mot cicci, carro och maria=) Det var faktiskt inte så farligt jobbigt, hem ville vi däremot ha skjuts(A)

När vi var i bergsbyn for vi faktiskt inte och köpte glass;) Först fick vi titta in i deras hus, jättesöta! Sen spelade vi  b r ä n n b o l l med ett gäng ungar;) Eller från början tänkte bara vi fem köra lite men sen kom fler ochfler och frågade om dom fick vara med:) Efter det spelade vi spel, grimasjakten! MItt favoritspel from now on. Haha jag var typ kung på det ;)







Senare på kvällen sov  här och vi myste på, svarade på frågor i den där boken, mumsade godis och fika, såg 27 dresses osv=) Fast vi blev så trötta när vi skulle se filmen att vi såg bara halva. Aja, ska se klart den imorrn eller nå sånt men så lånt jag har sett var den superbra(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0