All these lives that you been taken.


Skulle inte sitta fel i magen.


Det blev fika med Lollo på waynes. Blev en macka för min del eftersom att jag var hungirg och inte skulle hinna med att äta middag. Pratade på i timtal, om allt och inget sådär ni vet. Började småplanera för utlandsresa till våren också. Det måste bli av för det skulle inte sitta fel med lite sol och det.
Vid halv sju hämtade mamma mig och sedan hämtade vi upp hampus. Var med han resten av kvällen och gjorde som egentligen inte så mycket. Såg the unbreakable som kan vara den konstigaste filmen någonsin(?) Haha men det var trevligt ändå!
 Nu sitter jag här med Chris Daughtry i öronen och funderar på att pallra mig i säng. Har i och för sig sovmorgon imorrn men lite extra sömn skadar väl inte? Nej, inte för mig iallafall.  Så pusspusspuss.


Kommentarer
Postat av: Niklas Lindblom du vet HammarN

Tjenna Anna! tänkte imorron om du och jag kanske skulle gå förbi lilla marie och ta en fika å sen efter det kan vi ju gå förbi mej och HAMMRA LITE!!

2008-11-27 @ 15:20:31
Postat av: Niklas Lindblom du vet HammarN

Tjenna Anna! tänkte imorron om du och jag kanske skulle gå förbi lilla marie och ta en fika å sen efter det kan vi ju gå förbi mej och HAMMRA LITE!!

2008-11-27 @ 15:20:32
Postat av: Niklas Lindblom du vet HammarN

Tjenna Anna! tänkte imorron om du och jag kanske skulle gå förbi lilla marie och ta en fika å sen efter det kan vi ju gå förbi mej och HAMMRA LITE!!

2008-11-27 @ 15:21:49
Postat av: Militär micke

JAhapp tänkte om du ska med till gotland nästa vecka du vet det är mycket knarkhandel där borta men största knarkhandlaren är nog englands prins du vet den där äldste jag har ju varit inom det militära gotlands femte kompani hoppas vi ses nästa fredag då anna hej så länge

2008-11-27 @ 15:25:00
Postat av: julia

asså fy lussebullar jag spyr ;););)

gillar dej me

2008-11-27 @ 17:28:22
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0