An angel around the corner.

Vädret är galet......
men jag tar mig inte till skolan på nå annat sätt än att cykla
eftersom mamma och pappa jobbar och bussen har gått förlängesen.
Det blir att klä sig som en eskimå och trampa i väg helt enkelt.
Jag lär ju ska börja i tid eftersom det lär ta ett tag;) Hur är det med er då?
Ny vecka, ny tag som alltid. Den här veckan blir det plugghetsfaktor 10(?)
Känns som att jag har en biljon läxor att göra
och engelskaprovet imorgon har jag inte ens tittat på.
En bra nyhet däremot, det är den 24 november!!!
EN månad kvar tills julafton, en liten månad.
Jag längtar så jag spricker!
Men nu ska jag ta liten frukost innan jag beger mig ut i storm.
Önska mig lycka till haha. Pusspusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0