don't know how to do.





Nu har hela kalaset farit hem. Hampus, camilla och per har varit här sedan middgstid. Vi såg "Och så kom polly", usch så pinsam film, sen spelade vi "med andra ord" och jag och camilla stekte sönder. Var riktigt mysig kväll och vi hann även se lite av matakuten hehe rätt spännande faktiskt  och en pojke var typ smartast i världen. förstod mig knappt på hans vuxna ord höhö;) Jag och hampus gjorde bort spanskan också tackochlov. jag hade helt glömt bort den och eftersom jag har ton med svenska och engelska så hade chansen inte varit stor att jag suttit mig med den nu, för somvanligt den här veckan som gått, väntar svenskan så fint på mig. Så jag tror att det är lika bra att ge sig in i bokstävernas värld HEHE vilken klyscha.
Pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0