P.S. I love you

Dansen idag gick bara finfint. Bra mycket roligare än lektioner iallafall, det måste erkännas!
Nu är jag trött och slut efter träningen och vi fick veta att det blir att gå upp med tuppen, om inte tidigare, på söndagmorgon. Vi ska spela seriespelsmatch i umeå och klockan kvart i sju ska vi, pigga och glad, samlas på KFUMhuset. Grattis. det blir alltså att vara uppe till max 11 lördag(?) Fast det blir nog så att stina sleepar here, det blir som lite roligare att stiga upp och stressa två stycken än ensam. HAHA fast jag kan bli rätt irri när jag är stressad höhö tur att stina är van;)



Nu blir det att se på PS I love you, som jag förövrigt gråter floder till.
 Eller nja, snarare hav.


 


Kommentarer
Postat av: moa-stina

HAHahah jag ska lära dig hur man stressar fort på söndagmorgonen ;) haha jag är ju typ pro på att stressa nuförtiden ;P

2008-11-14 @ 01:08:01
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0