l'll be there for you.

Den här lördagen har jag haft fullt upp! Först var det fika med favoritbrudarna, blev mycket fika och mycket prat. Orkar som inte skriva men jag bjuder på en liten bildbomb. Observera liten.




Skela mer brudar ; )






Sedan stressade jag och stina i oss middag och  åkte vidare till Ludde. Där tjillade vi med han, thaialle och hampus. Det var trevligt och jag stekte i NHL hehe;) Nu MÅSTE jag och stina vara i säng egentligen. Ser ronnie (min tränare) detta får vi garanterat stryk imorrn, om vi är trötta på matchen. Jaja nu borde jag kanske stänga av den här burken iallafall. hoppas alla har haft en trevlig kväll!
Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: alle

Ja gilla annas blogg :$

2008-11-16 @ 02:24:47
URL: http://nutarvienrojk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0