It is a big world we're living in.



Varför hade vi bara höstlov i en vecka?
Åh, hade varit underbart skönt att få sova ut på mornarna, umgås hela dagen och vara upp sent på kvällarna i en vecka till. Ja det var inte det lättaste att stiga upp imorse kan jag ju meddela. eftersom jag lyckats vrida dygnet en aning under lovet kunde jag inte somna i tid igår vilket fick sitt straff imorse när mina ögonlocken fullkomligt vägde bly. Nu har jag just tagit mig en filtallrik så jag känner att lite enrgi börjar sprida sig i kroppen ;) Dagen består av skola till klockan FYRA. Hjälp vad tungt det känns. men jag missar iallafall matten eftersom jag äntligen ska få fara till sjukgymnasten med knäet. Jaja. nu kanske jag ska börja ta på mig några snyggare kläder än min pyjamas.
Pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0