I'm looking forward to a lot.

Hemma från skolan äntligen och jag tror att helgen är planerad också! På fredag blir det filmkväll here, på lördag blir det lagfest och söndag ska vi ha sleepover några brudar ur klassen. Tror ni jag längtar till helgen? En aning JA är svaret. Imorgon har jag spanskaprov som jag inte har pluggat på och därför måste kolla på NU och resten av kvällen(?) Hur mycket glosor som helst. Jag orkar som inte huhu.

Julkänsla fick jag igår också. Sisådär tre veckor för tidigt kanske(?) men ändå. Isabelle skickade en jullåt och sedan laddade jag ner en hel skiva med gamla julfavoriter! Slog in årets första julklapp gjorde jag också hehe åh jag längatr som bara den till jul kan jag ju ta och meddela. Jaja nu tror jag jag ska försöka öppna spanska boken. Here we go.



Pusspusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0