Keep it cool.

Hemma rätt tidigt ändå! Men jag har haft en riktigt kul night. Mycket dans, uppdrag, twister, ölspel, "pussleken" och sånt där som bara är allmänt roligt. Och lite magisk dryck skadar ju aldrig. Maten på dallas smakade inte så illa den heller, delade en pizza med stina. Mumsfillibabba.
Sitter i julias rum nu och det blir att sova här också. Hängde nämligen en lapp på min dörr "Jag sover nog i din säng, om du vill får du väl väcka mig så flyttar jag till min /Julia=))))" . Men jag lät henne fortsätta sova där gullungen.




HÖHÖ snyggtbyggt.....

Kommentarer
Postat av: anna :D

inteee dåliigt ! =D

2008-11-23 @ 10:12:53
URL: http://annaladegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0