I think I need a tricycle.

Jag dog ungefär när jag cyklade från atorp till kombi.
För det första öste snön ner och för det andra cyklade jag på julias cykel!
Den cyklen är fasen livsfarlig, hjulen är sinnes hala och jag tror jag ramlade typ 10 gånger. Snyggt.......när jag ramlar med cykeln och inte är med nån vet jag som inte hur jag riktigt ska göra haha. Jag menar är man med nån lär ju den börja skratta sönder och då är det ju som lugnt. Men är man själv då kan man ju som inte börja skratta för sig själv(?) och man det känns ju som fult att bara resa sig upp och cykla iväg som att inget hade hänt. Jag hann då pröva på båda ikväll för ibland kunde jag bara inte hålla mig för skratt när jag tänkte på hur jag såg ut. Måste varit rätt underhållande gissar jag ;)


tacka vet jag min cykel ;)

Annars så tror jag att john blund vill gå på dejt med mig. Och till han tackar man väl inte nej så
Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: amandaaaaa

Annaa, vad har vi sagt om uppdatering inför onsdagar och fredagar..? ;)

mhihi=]

2008-11-28 @ 08:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0