We are so ugly you wanna throw up........

Klockrena kommentarer när vi satt och kollade igenom bilderna vi tagit.

Stina:
- Du blir alltid bra på kort!
En extremt fräch bild på mig kommer upp:
- Eller kanske inte alltid........



Stina: - Men den där bilden var ju söt på dig!

....tack stina  man såg mycket av mig=*



Stina: 
- Jag blev riktigt vidrig på bilderna ikväll, du kan inte säga nå annat!
Anna:
- nej kanske jag inte kan... ASGARV



Stina:
- Fast det är inte så konstigt att jag blev så äcklig på bilderna ikväll. Fotografen, dvs du, tog ju rätt så mycket från felvinklar.
Anna:
- Vadå? Jag gillar din dubbelhaka?



Anna:
- Men åh fin stina....du ser drogad ut...
Stina:
- HAHA du ser aspackad ut ju HAHAH....
Anna:
- Men du SER drogad ut!



Anna:
- Den här bilden blev typ ändå härlig
Stina:
- Jovisst
Anna:
- Jo jamen, jag hamnade ju som ändå i fokus och du passade bra i bakgruden=*



HAHA fråga mig inte ens varför jag skrev ner det här. Ingen annan kommer väl ens fatta men jag och stina är iallafall lagomt snälla mot varandra. jag känner mig övertrött förövrigt. Säger godnatt med några bilder från ikväll. Som inte blev fullt så äckliga som dom vi beskrivit ovan, fast nästan....







Pusspusspuss.


Kommentarer
Postat av: julia

SLUTA KLAGA

2008-11-11 @ 15:27:03
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/
Postat av: Isabelle

jag älskar dig mest i världeeeeeeen !! <3

2008-11-11 @ 15:51:38
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0