We never told ya we were skinny'

Min lilla favorit sover här tonight. Vi har just bakat, både kladdkaka och cheesecake. Inte ens lite smala. men vad gör det en dag som denna=)? Är på toppen humör. Som alltid när jag är med stina. Vi har redan hunnit ta miljoner bilder. ÄLSKAR hennes kamera. med stora bokstäver tillochmed. Haha jag måste bara få visa några bilder från mina och stinas allra smalaste dagar. Vi har ätit rätt lite under våra år tillsammans höhö.






BARA en tusendel av allt gottigott vi ätit tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha alltså gud vad ni överdriver, ni äter inte ens mycket;P och den sista bilden är min och rebs bollar (A)

2008-11-10 @ 21:54:43
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: isa

haha alltså gud vad ni överdriver, ni äter inte ens mycket;P och den sista bilden är min och rebs bollar (A)

2008-11-10 @ 21:56:12
Postat av: Anonym

Mata me =]

2008-11-10 @ 21:56:51
Postat av: Moa-Stina

vi älskar varandra mer än vi äter, och vi äter så OTROLIGT mkt ;)

2008-11-11 @ 13:21:30
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0