angry living.

Jag vill bara slå till någon. spelar ingen som helst roll vem men jag måste få ut lite ilska. Och jag vill verkligen inte fara till optiktern. inget emot att vara hos optikern eller så men att jag måste gå på staden efter tills träningen börjar känns bara enormt jobbigt idag. sedan blir jag arg på mamma för att hon bara är toppen och erbjuder skjuts och säger att vi kan ta något och äta tillsammans på staden i väntan på att min träning ska börja. Jag tror det är mitt knäs fel. det har gjort ont hela dagen och det är kanske därför jag är så negg.något sådant måste det ju vara. Annars så vara svenskalektionen rätt kul när vi diskuterade om att mannens ideal var att bli handikappad(?) haha kunde inte sluta skratta.
 jaja skärpning för mig och upp med humöret så slutar nog denna dag bara finfint!


mogen humor ÅDE

Kommentarer
Postat av: Loket

seriöst mature

2008-11-27 @ 15:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0