Can't stop me from doing it.




Jag kan inte sluta klättringen. Jag trodde jag kunde. Men jag kan inte, det går inte. Saknar det så jag tror jag spricker varje gång jag är och där och leder mina grupper. GAH jag vet inte vad jag ska göra. Saknar mina polers också och mina tränare- åh. Jag måste nog fortsäta ändå. frågan är bara hur jag ska göra? Jag vet att jag inte kan sluta volleybollen. Bara det att klättringen är på samma tid, samma dag. iallfall på tisdagar. Torsdagar tror jag att klättringen är efter volleyn. skullle jag kanske kunna hinna då? och sedan köra varann tisdag. klättring, volley, klättring, volley? hmm jag vet faktiskt inte. Det enda jag vet är att jag inte kan sluta något av det(?) Har klättrat sedan jag var sju år. jag tror säkert ni förstår. då är man som fast. och sedan tänker jag på alla tävlingar i sthlm och göteborg, alla läger och alla bergsuttflykter. nej. jag vet som inte. 

Jaja såhär har jag grubblat hela natten. Kanske är det därför jag vaknade så tidigt även fast jag har sovmorron till tolv. fast jag ska vara på skolan halv elva och äta med emil och nils eftersom det är tacobuffé haha;) dom där gula chipsen är ju supergoda. hihi nu ska jag stiga upp ur sängen. Ha en bra dag everybodddddddy:) 

Kommentarer
Postat av: malin

Jaaaaaa börja om :) g saknade dig så mkt i tisdags det kändes fel att inte du var där:)





2008-10-02 @ 17:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0