give me your love.

Blev inte så farligt mycket träningsverk ändå. blev istället hårdträning på idrotten. boxersize eller ja hur det stavs(?) Menmen. dagen började på campus. fick massor av information om högskolan. tycker nästan det låter lite kul. men jag är ändå helt säker på att en sabbatsår behövs. Jobba. Resa. Leva. åhå längtar. Utvecklingssamtalet väntade så fint på mig i slutet på dagen. hehe uhm vad ska man säga. det är väl som alltid(?) man sitter där och nickar. Nu ska platta håret satt'
Ciao.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Plugga högskola är inte alls som gymnasiet :) Det är mycket roligare ;) Men ett sabbatsår är aldrig fel att ta... Se bara till att det inte blir FLERA år ;)

2008-10-15 @ 21:37:56
Postat av: Ronnie

Mitt namn försvann tydligen det var jag som skrev första posten... =P

2008-10-15 @ 21:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0