HEY there. What's up ;)))))))?

Mitt huvud sprängs, jag mår illa och är trött. Ni gissar rätt om ni tror att jag är PÅ TOPP.......intch. Det blir att bara vara hemma ikväll och sleepa sönder=$ Annars så var det en trevlig fika med lollo och även isa-klara som kom ett tag. Pratade bara om det ena och det andra. Mysigt. Klockan tjugo i två väntade körskolan. Övningskörde runt där i en timme. Gick faktiskt riktigt bra. men jag fick ett mega-motorstopp en gång hehe=$

Alltså hjälp. Slog en blick på klockan, 18.05. Jag som trodde klockan var runt åtta eller nå sånt! Det blir så när det är så mörkt ute. men samtidigt lite mysigt, det måste erkännas. Få se om jag orkar göra bort nå svenska ikväll eller om jag bara slår på någon film. Ni får höra mer av mig senare, säkert;) Puss så länge.


HAHA enbart störd bild från yesterday.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

jag är bäst:))))men du me typ..:]:]

2008-10-30 @ 16:41:00
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0