it's getting cold around me.

Blev inte volley. ändrad planer. haha as usual. men jag fick inte spela volley för mi madre på grund av the knee. Jag tror faktiskt inte att volleybollen skadar så mycket men jag begav mig till klättringen för att träna teknik åde. Var väl sådär måttligt kul, men emelie var som en liten stjärna i mörkret. eller ja allihopa som var där var små stjärnor. När jag var klar snabbduschade jag där. brrrrrr vilken kalldusch säger jag bara. stackars aikspelare som måste duscha där varje dag, när det inte ens går att få mycket över istemperatur på vattnet. After the shower vandrade jag hem till hampus för att vi sedan skulle gå vidare till adam och se family guy. hehe familyguy. det var ett tag sen ;) Haha det som är lite roligt är att min trenare. eller förra tränare, pontus. är adams låtsas pappa hehe så det blev som lite skumt att vara där, utan hela laget. ojGUD vad tiden springer iväg. NU sleepa. Pusspusspuss.


hehehehesöt bild på mig och ponte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0