Let the game begin.

Nu känns livet plötsligt lite ljusare med några söta, små plättar i magen. Blev inte så att jag åt på stan med mamma utan pappa kom och hämtade mig så lagade vi plättar istället, för jag var ju som sagt inte övertaggad på att gå på stan. Gick till RE-KO och beställde tid för knäet, gjorde jag. Reko är typ nå slags sjukgymnaster och dom skulle tydligen ta sig en titt på knäet så om nån vecka ska jag dit. Nu väntar volleybollträning. känner mig faktiskt rätt taggad tack vare att det gick så pass bra i söndags! dock skulle jag vill spränga alla nybörjare så att vi får mer egen träning. men life is life. bara att stå ut!


NR 3 is the shittttt=D och jennie sluta peta dig i rumpan=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0