Shop til' you drop

Pain i fötterna efter en heldag på staden. Köpte faktiskt en hel del! Det lyckas alltid bli så med isabelle. hehe jag köpte en snowboardjacka EN anorak, grön snyggshit men mamma tog och slog in den. ska få den till jul. kändes som lite snopet men då behövde jag åtminstone inte betala något hihi. Jag köpte en mysig stickad kofta från gina. hittade även två öronhängen där. thanks. en parfume köpte jag också tacktacktack Britney Spears - Fantasy. love. sedan köpte jag hårgrejer. sånt shit som gör att håret ska bli mindre slitet och så köpte jag en mysig halsduk, en vinröd en. Och en mössa. Jusja. en ny börs fick också följa med hem. Känner mig helt klart happyliving. sånt där behövs allways satt' säga!


skulle inte sitta fel med sthlmshoppping och inte med den där BRUNFÄRGEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0