sitting here in the boring room"

Har haft en trevlig kväll. även om det blev en hel del strul om hur alla skulle ta sig hit, till moi. men såsmåningom löste det sig och alla tog sig hit. Det blev jag, isa, reb, stina, hampus, virre och marr. Vi såg freakyfriday. jag skäms sönder när jag ser den men jaja. vi spelade med andra ord också. favoritspelet helt klart. Nu ska jag nog ta och dra mig i säng så att jag inte får pisk imorgon. ska nämligen upp och spela match. Första seriematchen och det finns inte ord för hur krossade vi kommer bli. MENÄH vi kan ju alltid chockera och gå därifrån med vinst. Vem vet? Annars så kom jag på att jag måste plugga sönder imorgon också. vilket känns mindre roligt. åhnej nu sjönk humöret med hundraarton kilometer i timmen. Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0