stop hiding from me.

Frågan är ju egentligen varför jag har en blogg? Mja. det kan man undra. har som aldrig någe vettigt att skriva eller så. bara rätt skönt att skriva lite vad man gjort och sådär ibland. förstår inte hur ni orkar läsa menja.
hursomhelst FOTOGRAFERING idag på volleybollen. hoppas väl på att man inte ser ut som ett kattskrälle men den risken är ju rätt hög. tusiken. Annars så är det bara en skoldag kvar till LOV, ett kemiprov och en gympalektion. känns inte allt för tungt. ÅH live life. Har inte riktigt planerat något men jag hoppas att jag verkligen tar det lugnt. men jag blir typ galen då. På måndag blir det iallafall shoppingrunda i Luleå med två riktiga favorites, amanda och tina. Gudsi så trevligt det kommer bli. sedan så hade jag ju som tänkt umgås med bella i mängder. gumman, det måste bli av(?)


3 MONKEYS:):)::):)):)

Kommentarer
Postat av: julia

vart är bilden på mej och apan :D?

2008-10-24 @ 07:21:31
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0