when it comes to the big moments.




HEHEH alltså vilken kväll. Har minst sagt bestått av bergochdalar. Från skrattattack till seriös på en sekund. och sedan skrattattck igen. jag tror jag kommer ha träningsverk i magmusklerna. Bella sover iallafall @ my place 2night. Har pysslat på med fotoabum, ätit ruttna vindruvor och japanskt godis. Kanske låter som en katastrof men he ere då inte. Eller isåfall en minst sagt rolig katastrof. troligtvis ska vi slå på en film. och troligtvis kommer jag somna till den........fast det är så det känns nu. Men som sagt  BERGochDALAr. snart kanske jag är på topp igen.
Pusspusspuss.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

best friend :*

2008-10-31 @ 16:10:59
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0