I've got my rock moves.

Dagens humör: tråkigt. slö har jag varit
Dagens borde: sluta proppa candy 24/7
Dagens frisyr: misslyckad knut
Dagens smink: Foundation, mascara , vit kajal
Dagens klädsel: jeans, svart tshirt, kofta, pallesjal
Dagens planer: skola>träning>träning>sovaaaa
Dagens materiella vill ha: mössa. halsduk. snowboardjacka.
Dagens längtan: LOV
Dagens fundering: varför jag är så glömsk
Dagens beroende: candy. som varjedag, idag var favoriten PEZ hehehehe
Dagens personer: linnea och nico. heltklart
Dagens roliga: JOsefin ; )
Dagens låt: So what - Pink
Dagens bild: 9Bgirlys




Jag har just ätit upp min middag. blev lite sent idag. som varje torsdag. Far till träningen direkt efter skolan och sedan cyklar jag vidare till nästa träning. idag med regnet piskande i ansiktet. mindre kul.
Jag är så fruktansvärt trött. känner att jag helst av allt skulle skippa skolan tomorrow. men vi har turism och dit måste jag. sedan har vi idrott och dit vill jag som ändå. SÅÅ ska väl kanske börja dra mig mot sänga. eller börja med att borsta tända. HAHA godnatt iallafall.



Kommentarer
Postat av: josse

jag? ;O

2008-10-17 @ 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0