Bring me to your heaven.

Jag har sett på hockeykväll. Herre min skapare någonting måste gått snett ikväll. men det var rätt soft, speciellt eftersom jag fick underbar massage av mamma, som slutade i massor av skrattattcker eftersom jag är så sinnes kittlig. Jasi, ibland är hon bara för bra mi madre. Sedan planerade vi lite för Grancanaria. Alltså hon sa saker som kunde vara bra att ha med sig, sådant jag annars inte skulle tänka på. hur mycket det skulle kosta och sisådär. Sedan kom vi också på att Peter "foppa" Forsberg ser ut som en uteliggare. Det var min kväll det. Lovely.


ÅH VÄRMEN

Kommentarer
Postat av: malin

när far du till canarieöarna??

2008-10-07 @ 20:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0