Will it ever be like it was this summer, just you and me, telling ever story we knew.





Ännu en gång säger jag det. eller skriver då. men jag kan inte rå för att jag SAKNAR DEN HÄR BRUDEN så förbenat mycket. Jag saknar allt i sommras, allt vi gjorde. HAHA allt vi pratade gladeligen om......mja saker jag inte skulle säga till någon annan. Shoppingen med DIG haha endast galen. och jag vet inte. jag behöver som dig för att le. eller inte för att le utan för att verkligen GAPSKRATTA. oj vad jag behöver dig. och ännu mer, oj what I miss U.
ONE OF A KIND.

Kommentarer
Postat av: isabelle

sluta jag börjar gråta:(:( alltså faan anna, i need you to be happy!!! bästa vän, glöm inte det. Även fast jag kanske inta alltid visar det så är du verkligen det. Jag kan prata med dig om ALLT. loveu

2008-10-14 @ 21:16:42
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0