You'll stay in my heart forever.

ÅHÅ så mysig kväll det blev tillslut. blev inte alls något plugg. eller jag tog faktiskt med mig flugornas herre hem till stina. men jag hann inte ens ta upp den ur väskan. Först låg vi bara och pratade, sedan fotade vi lite och åt laxpytt. blev ingen palt nämligen. därefter spelade vi pingis. g33ks som vi är spelade vi en match till 100. JAG VANN känn på den. diggade även countrylåtar med stinas mamma på bilfärden hem;) Tog massor av sköna bilder med stinas system. dock har hon inte skickat dom än. så jag bjuder på våran mogenhet istället.


kiss och bajs ju

Kommentarer
Postat av: moa-stina

Kääärlek till våran mogenhet (A) haha

2008-10-09 @ 00:12:07
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0